for Stars
剛剛無聊去看我以前pc home的文章,最後一篇停留在去年和阿便吵架滿懷怨氣寫的。

那時候聽了整個晚上for stars的there was a river,哭到一種極致,我這輩子大概就那次哭的最徹底吧!!好像把一整年的力氣和眼淚都用完了。for stars的歌總是那麼溫柔,但是這一首卻又是溫柔中帶點感性,似乎在安慰我說:我都了解,我知道這並不是妳的錯。

there was a river真的是一首催淚歌,配上歌詞會讓每個覺得受到委屈的可憐虫哭到淚汪汪。好吧!我個人覺得如果流不出眼淚的人如果聽這首還哭不出來那就真的是沒救了(寫的真是誇張)。

請務必按下去試聽   是我個人的最愛歌曲之一!!!!!
 
For stars / there was a river(we are all beautiful people)

i used to dream about the theater 
After the show we'd all get stoned
I used to talk about the pictures that I thought would change the world
But I was wrong
and you were always right

I didn't want to see
That I was wrong
And you were always right

I don't want to see
I used to live inside a daydream
I thought thought I knew the way to go
I used to think that I said words that had a chance to change the world 
But I was wrong
And you were always right

I didn't want to see
That I was wrong
And you were always right
I didn't want to see
(If there was a river to South California, I'd be the/first to go) 

MP3音質有差,可惜CD放太亂沒力氣找。

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛咖咖 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()